Samospráva v systéme LCS Noris

AGENDY ZABEZPEČOVANÉ SYSTÉMOM:

  1. Ekonomická agenda
    • Rozpočet a výkazníctvo
    • Ekonomika – Účtovníctvo pre rozpočtové a príspevkové organizácie, Pokladňa, Banka
    • Fakturácia prijatá a odoslaná
    • Majetok a Evidencia v rámci Katastra nehnuteľností
    • Zmluvy
    • Miestne dane a poplatky
    • Evidencia skladu – nákup a výdaj tovaru, materiálu
    • Evidencia objednávok
    • Manažérske vyhodnocovanie, štatistiky, analýzy ...
  2. Registratúra a pošta
  3. Personálna a mzdová agenda, riadenie ľudských zdrojov
  4. Moduly pre riadiacich pracovníkov
  5. e-Formuláre

VYBRANÉ REFERENCIE

  • Hlavné mesto SR Bratislava
  • MESTO Košice

Všeobecné vlastnosti a funkcionality systému

Rozpočet

  • tvorba rozpočtu
  • rozpočtová skladba, príprava a jeho schvaľovací proces
  • porovnanie rozpočtu za rôzne roky
  • porovnávanie rozpočtu a skutočnosti
  • prehľad o stave rozpočtu za aktuálny rok pre jednotlivé úseky organizácie
  • sledovanie zmien rozpočtu
  • vytváranie rozpočtov položkovite aj sumárne podľa logického členenia organizácie

Účtovníctvo pre rozpočtové a príspevkové organizácie

  • generátor sumarizačných zostáv (vrátane maticových – sledovanie z viacerých hľadísk)
  • prepojenie s MS Excel pre tvorbu zostáv
  • nastavenie vlastného účtového rozvrhu
  • evidencia konta v cudzej mene
  • vyhodnocovanie pohľadávok a záväzkov prostredníctvom saldokonta
  • automatické účtovanie kurzových rozdielov
  • vytvorenie podkladu pre daňové priznanie DPH
  • výpis dokladov denníka
  • výpis hlavnej knihy za všetky účty účtovej osnovy
  • zistenie obratu za zákazníka
  • spracovanie predvahy, súvahy, výsledovky
  • možnosť uzávierky účtovníctva za zvolené obdobie
  • vykonanie ročnej uzávierky účtovníctva
  • vedenie podrozvahového účtovníctva
  • vytváranie rozpočtov položkovite aj sumárne podľa logického členenia
  • evidencia interných účtovných dokladov
  • podpora plánovania na úrovni obratov účtov
  • dávkové spracovanie údajov
  • možnosť priameho prechodu z účtovného denníka do príslušného majetku
  • zápis do účtovného denníka nie je možný bez existencie zaevidovaného prvotného dokladu

Pokladňa

  • pokladničná kniha
  • pokladňa v cudzej mene (priemerný kurz alebo kurz metódou FIFO na výdaji)
  • zaúčtovanie pokladničných dokladov do hlavnej knihy podľa predpísaných kontácií
  • schvaľovací proces
  • evidencia príjmových a výdajových dokladov
  • evidencia pokladničných miest v členení podľa jednotlivých pokladní
  • konfigurovateľnosť zložiek podľa požiadaviek organizácie

Banka

  • import bankových výpisov v elektronickej forme
  • export platobných príkazov do informačného rozhrania bankového ústavu
  • automatické párovanie platieb a saldokontných zložiek
  • ručné párovanie platieb týkajúcich sa viac dokladov
  • účtovanie bankových výpisov podľa zadaných kontácií
  • evidencia bankových spojení organizácií
  • kontrola bankových spojení podľa ABO formátu
  • evidencia kurzového lístku aktualizáciou z www stránok NBS
  • voliteľné typy kurzov
  • možnosť účtovať po položkách bankového výpisu, nie len výpis ako celok (výpis sa správa ako nezaúčtovaný)

Fakturácia prijatá a odoslaná

  • evidencia došlých a vydaných faktúr
  • úhrada došlých faktúr a dobropisov pomocou platobných príkazov
  • sledovanie procesu likvidácie došlých dokladov
  • účtovanie dokladov podľa vytvorených kontácií
  • rozúčtovanie dokladov podľa hospodárskych stredísk
  • kontrola zaúčtovania podľa nadefinovanej súvzťažnosti – kontrola predkontovania
  • vystavenie dobropisov k vydaným dokladom
  • vytvorenie upomienok, penalizačných a skonto dokladov k vydaným dokladom
  • možnosť rozdeľovať faktúry do nových zložiek (šanónov) počas chodu organizácie
  • prístupové práva na zápis, výmaz, hromadnú zmenu, spustenie funkcie až na pracovníka
  • dávkové spracovanie údajov
  • možnosti zrušeniu faktúry predchádza odsledovanie naviazanosti na iné doklady, najprv musí byť zrušená väzba na iné doklady (referenčná integrita)
  • každá položka faktúry umožňuje viazanosť na inú rozpočtovú položku

Majetok a kataster nehnuteľností

  • evidencia hmotného a nehmotného majetku v zmysle pravidiel hospodárenia rozpočtových organizácií a obcí
  • nehnuteľný majetok – evidencia, inventarizácia, úbytky, prírastky
  • kataster nehnuteľností s prepojením na majetok – aktualizácia údajov z katastra nehnuteľností
  • umiestnenie
  • zaraďovanie majetku do evidencie
  • účtovné pohyby majetku
  • odpisovanie
  • mesačné spracovanie, uzávierky
  • podpora lízingu
  • možnosť zadávania delimitácií
  • všetky zostavy sú aktívne, poklikaním na riadok zostavy sa zobrazia príslušné karty majetku - možnosť filtrovania a triedenia priamo v tlačovej zostave

Zmluvy

  • evidencia a sledovanie plnenia uzavretých záväzkových vzťahov
  • tvorba a evidencia dodatkov k uzavretým záväzkovým vzťahom
  • evidencia splátkového kalendára
  • generovanie splátok podľa pravidiel definovaných zmluvou alebo jej dodatkami
  • generovanie faktúr na základe splátkových kalendárov
  • manažment a vyhodnocovacie funkcie - možnosť sledovania plnenia zmluvných podmienok, splátkových kalendárov, sumarizácia za určité obdobie, príjmy z predaja a prenájmu za určité obdobie, ...
  • možnosť dynamického previazania zmlúv na nehnuteľný majetok
  • generovanie splátkového kalendára nad zmluvou

Miestne dane a poplatky

  • vzájomné vzťahy medzi saldom daňovníka a predpisom z daní
  • jednotný prístup a unifikované ovládanie v rámci celého informačného systému
  • on-line prepojenie s účtovníctvom, automatické predkontovanie a účtovanie predpisov pohľadávok z daní
  • automatické generovanie opravných dokladov, dobropisov, dovyrubenia daní a pod.
  • automatické prepojenie na finančný a zálohový mechanizmus, odčerpanie preplatkov daní
  • sledovanie salda na konkrétny subjekt (daňovníka, organizáciu...) bez rozdielu či ide o saldo z daní, alebo iných druhov pohľadávok/záväzkov
  • spracovanie banky s prepojením na saldo a dane
  • prepojenie na registratúru

Objednávky a sklady

  • skladová evidencia, pohyby tovaru na skladoch
  • príjem a výdaj vrátane rezervácií
  • cenník
  • priame vystavovanie faktúr vrátane výpočtu a rozúčtovania DPH
  • možnosť vedenia skladových zásob buď v reálnych (FIFO), alebo priemerných cenách
  • optimalizácia skladových zásob
  • možnosť využitia čiarových kódov (EAN)
  • objednávkový systém (objednávky došlé, vydané, sledovanie vykrytia objednávok, väzba na zákazku)
  • možnosť definovať vlastnú skladovú kartu
  • umiestnenie, výrobné čísla

Evidencia obchodných partnerov

  • evidencia firiem a ich expozitúr
  • evidencia kontaktných osôb
  • evidencia došlej pošty
  • on-line väzba do saldokonta a fakturácie
  • vyhodnocovanie firiem podľa platobnej disciplíny, výšky pohľadávok či záväzkov apod.
  • evidencia obchodných prípadov
  • evidencia kontaktných jednaní
  • vyhodnocovanie predajov podľa predajcov, regiónov, pobočiek, tovarov atď.
  • vyhodnocovanie rentability obchodných prípadov
  • možnosti definovania vlastných skupín rozdelenia partnerov
  • možnosti filtrovania podľa ľubovoľných kritérií a následná hromadná korešpondencia /e-mail, tlač, fax/

Registratúra a pošta

  • jednoznačná identifikácia
  • vzory záznamov
  • automatizovaný systém správy registratúry
  • adresáre na evidenciu záznamov
  • elektronizácia dokumentácie – skenovanie záznamov
  • integrácia faxových a e-mailových systémov
  • registratúrne stredisko
  • obeh záznamov a riadený prístup k záznamom
  • súlad s právnymi normami a predpismi

Mzdy a Personalistika

  • zaradenie zamestnanca
  • história zmien
  • paušály a zrážky
  • kalendáre
  • mzdové položky
  • denník dochádzky
  • dávky nemocenského poistenia
  • výpočet a úhrada miezd
  • výkazy
  • účtovanie
  • nové obdobia
  • ochrana a prístup k údajom
  • voľné pracovné miesta
  • zaradenie zamestnanca
  • doplňujúce informácie
  • školenia a lekárske prehliadky



Produkty

arrow
Informačný systém pre malé a stredne veľké spoločnosti
arrow
Informačný systém pre stredne veľké a veľké spoločnosti
arrow
Informačný systém pre stredne veľké a veľké spoločnosti

e-samospráva

Október 2012 - POZVÁNKA: HELIOS Green - riadenie obchodných a servisných činností. Plánovaný čas seminára je od 09:00 do 14:00. Seminár je bezplatný vrátane ...

viac